Tvorba web stránok pre
  • 0904 301 005 (od 7:00 do 23:00)
  • pavol@pavolvarhanik.sk​​

7 dobrých dôvodov, prečo potrebujete web stránku

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Email

Vypočujte si prvú časť podcastu o tom, ako efektívne využívať internet pre dosahovanie vašich cieľov v podnikaní a v živote.

Prepis podcastu

V tejto prvej časti podcastu som si pre vás pripravil 7 dobrých dôvodov, prečo vo vašom podnikaní môžete potrebovať web stránku.

Potrebujete vôbec nejakú web stránku?

Základná otázka, ktorú si musíte zodpovedať, je, či vôbec potrebujete web stránku.

Ak sa zamyslíte sa nad tým, ako dnes ľudia hľadajú akékoľvek informácie, určite vám hneď napadne správna odpoveď: Na internete.

Ľudia dnes hľadajú všetky informácie na internete. Akým spôsobom to vlastne robia?

Človek, ktorý chce vyhľadať akúkoľvek informáciu, zadá do Googlu, čo hľadá, a Google mu vypíše zoznam web stránok, na ktorých sa hľadaná informácia nachádza. Takto sa cez Google hľadajúci človek dostane na web stránku s informáciou, ktorú hľadá.

Ak web stránka patrí vám, práve ste získali potenciálneho zákazníka.

A to len vďaka tomu, že máte vlastnú web stránku, na ktorej ponúkate svoje služby, produkty a informácie, ktoré s nimi súvisia.

Ak by ste web stránku nemali, tento hľadajúci človek by sa o vás nikdy nedozvedel.

Kedy potrebujete web stránku

Web stránku určite potrebujete, ak ponúkate akékoľvek služby, vyrábate alebo predávate produkty, alebo ak chcete uverejniť svoje znalosti, myšlienky alebo svoju tvorbu.

Kedy nepotrebujete web stránku

Web stránku určite nepotrebujete, ak neposkytujete žiadne služby, nepredávate žiadne produkty, nič netvoríte, nemáte žiadne informácie, myšlienky ani názory, o ktorých by ste chceli dať vedieť ostatným.

7 dobrých dôvodov, prečo potrebujete web stránku (nielen) v podnikaní

Tu je 7 dobrých dôvodov, prečo môžete potrebovať webstránku vo vašom podnikaní. A nielen v ňom.

1. Aby sa ľudia dozvedeli, že vôbec existujete

Web stránka vám pomôže, aby sa ľudia dozvedeli, že vôbec existujete.

Pravda je taká, že drvivá väčšina ľudí na svete ani len netuší o tom, že existujete. Preto ani nemôžu vedieť, že ponúkate niečo, čo by mohli potrebovať.

Pomocou vašej web stránky dáte svetu vedieť o tom, že tu ste.

2. Aby si ľudia mohli vyhľadať kontakt na vás

Vďaka vašej web stránke si ľudia budú môcť vyhľadať kontakt na vás, napríklad vaše telefónne číslo alebo email.

Keď vás ľudia konečne nájdu, zistia, že existujete a máte niečo, čo by chceli, budú sa chcieť s vami spojiť.

Nestačí, že nájdu informáciu o tom, že existujete a niečo ponúkate. Ešte im musíte dať nejaký spôsob, ako sa vám môžu ozvať.

Na web stránke musíte uviesť vaše kontaktné údaje, aby s vami mohol nadviazať spojenie každý, kto má záujem.

3. Aby ľudia zistili, kde sa nachádzate

Web stránka ľuďom pomôže zistiť, kde sa nachádza vaša firma, kancelária alebo predajňa.

Ak máte priestory, kam majú klienti za vami prísť, keď si chcú kúpiť váš tovar alebo služby, vďaka web stránke zistia, kde vás nájdu.

Na stránke uveďte vašu adresu. Môžete zverejniť aj mapu s vyznačeným miestom, na ktorom sa nachádzate.

4. Aby ste predstavili vaše služby a produkty

Ak podnikáte, znamená to, že ponúkate nejaké služby alebo produkty.

Web stránka je výborné médium, cez ktoré môžete vaše služby a produkty predstaviť potenciálnym zákazníkom.

Na stránke podrobne popíšte, čo ponúkate. Okrem popisu nezabudnite pridať fotografie, prípadne aj videá.

5. Aby ste predstavili seba a tím svojich spolupracovníkov

Na web stránke môžete predstaviť seba, prípadne aj svojich spolupracovníkov, zamestnancov a kolegov, ak nejakých máte.

Ľudia robia obchody s ľuďmi. Aj keď ide o biznis, vždy platí, že ľudia sa chcú kontaktovať s ľuďmi.

Nikto nemá záujem komunikovať s neživou firmou. Všetko je založené na ľudskom kontakte.

Na web stránku môžete dať informácie o sebe a svojich kolegoch, aby bolo jasné, akí ľudia stoja za vašou firmou.

Určite uverejnite vaše fotografie a neváhajte pridať aj video.

6. Aby ste ukázali, že ste expertom vo svojom odbore

Skôr, než sa s vami niekto rozhodne spolupracovať, musí k vám získať dôveru. Musí uveriť, že sa skutočne vyznáte v tom, čo robíte.

Web stránka je prostriedok, cez ktorý môžete ukázať, aký ste expert vo svojom odbore.

Môžete to urobiť prostredníctvom článkov, videí a podcastov, v ktorých budete hovoriť o tom, čo robíte.

Dáte tým najavo, že sa naozaj vyznáte v svojom odbore.

7. Aby ste získavali nových zákazníkov

Cez web stránku budete získavať nových zákazníkov.

Do tohto bodu vyúsťuje všetkých šesť predchádzajúcich bodov.

Keď sa nimi budete riadiť, je takmer isté, že vám web stránka bude prinášať nových zákazníkov.

Ak bude vaša stránka obsahovať informácie, ktoré ľudia hľadajú, dostanú sa na ňu.

Keď sa na ňu dostanú, zistia, že ponúkate služby alebo produkty, ktoré potrebujú.

Keď si pozrú informácie o vás a vašich odborných schopnostiach, začnú vám dôverovať.

Nakoniec si nájdu vaše kontaktné údaje a zavolajú vám, napíšu vám, alebo za vami prídu.

Stanú sa vašimi novými zákazníkmi.

Záver

Na záver zopakujem všetkých 10 dôvodov, prečo potrebujete mať vlastnú web stránku:

1. Aby sa ľudia dozvedeli, že vôbec existujete
2. Aby si ľudia mohli vyhľadať kontakt na vás
3. Aby ľudia zistili, kde sa nachádzate
4. Aby ste predstavili vaše služby a produkty
5. Aby ste predstavili seba a tím svojich spolupracovníkov
6. Aby ste ukázali, že ste expertom vo svojom odbore
7. Aby ste získavali nových zákazníkov

Ak potrebujete web stránku alebo eshop, zavolajte mi, alebo mi napíšte. Porozprávame sa, poradím vám, odporučím vám najlepšie riešenie a môžeme sa dohodnúť na spolupráci.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Email

Pridaj komentár

Zatvoriť menu

Tieto webové stránky nedávno prešli na nový lepší systém.

Heslá zo starého systému do nového nie je možné preniesť.

Preto je potrebné, aby si používatelia, ktorí sa zaregistrovali ešte na starom systéme, vytvorili nové heslo.

Ďakujeme za pochopenie.